Brukerveiledning

INNLOGGING

Det kan logges inn via vår hjemmeside www.svipp.no
Linken for kunde web: http://remote.svipp.no/Customer/Login/Default.aspx
Det logges på med mail og passord som er utlevert til den enkelte, på mail

MENY:

  • Ved innlogging kommer en først inn på hovedsiden, med en meny.
  • * Hovedsiden: Her vil oppdrag som er under behandling stå med status.
    Utførte oppdrag forsvinner.
    * Søk ordre: Her kan du søke på tidligere bestillinger
    * Bestill: Her legger du inn bookingen
    * ALLE de gule feltene MÅ fylles inn.
  • Mål må legges inn i meter (M)
  • * En får etterhvert opp mottakere, som en har lagt inn tidligere, men disse er kun her.
    Og ikke lagret på adresser (se punktet adresser)
    * Det som settes inn på avsenders referanse vil vise på fakturaen
    * HUSK å velge tjeneste!
    Trykk på gardinen og velg den tjenesten som du ønsker å benytte deg av.
    * NB! Pizzabil, Svippbil og varebil har ikke lift
    * Prisberegning: Her kan det legges inn for å få en estimert pris, dette fungerer foreløpig kun på økonomiproduktene.
    * Adresser: Her kan en legge inn kunder med adresser. Som en Mottaker/adresse liste.
    * Det kommer opp alternativer til å legge inn, fra de mottakerne/adressene som tidligere er blitt brukt ved bestilling.
    * Fakturaer: Faktura historikk
    * POD: Leveringsbevis
    * Innstillinger: Her kan det endres passord, og standard avsender/mottaker.
    * Brukere: Her kan brukere, selv opprette nye brukere.
    * Logg ut
  • Dersom det er spørsmål til noe av dette, ta gjerne kontakt med vårt kjørekontor – ordre@svipp.no